Alternatieve Informatie

Hoe kan groene thee zijn voor mijn gezin?


Het lijdt geen twijfel dat u heeft gehoord van groene thee en de voordelen voor de gezondheid kan je ervaring uit te drinken.

Bent u en uw gezin deze krachtige anti-oxidant dagelijks?

Hier is een bijscholing op een aantal van de voordelen kan je ervaring met groene thee.

Historisch, groene thee is wereldwijd een van de populairste dranken. De Chinezen zijn voor het drinken van duizenden jaren. Het is nu de op een na populairste drank ter wereld, na het water!

Groene thee wordt gemaakt van de Camellia sinensis plant is ... als zwarte thee. Het verschil is dat groene thee is ongegiste, wat betekent dat de krachtige anti-oxiderende eigenschappen zijn volledig intact.

De kracht van groene thee ligt in de catechin polyfenolen, met name het zogeheten epigallocatechin gallate (zeggen dat 5 keer sneller!). EGCG is een krachtige anti-oxidant: niet alleen het remt de groei van tumoren, het kankercellen doodt zonder nadelige gezond weefsel.

Groene thee is gemeld aan:

* Assist in gewichtsverlies.

Volgens aa studie aan de Universiteit van Genève in Zwitserland, groene thee lijkt te helpen het lichaam meer calorieën verbranden.

Groene thee vertraagt ook de introductie van koolhydraten in het lichaam, die de scherpe stijgingen van de bloedsuikerspiegel.

Ik ken een paar die tien pond verloren, beide in de eerste weken na het drinken van groene thee per dag, met geen andere wijzigingen in hun dieet.

* Bevordert het immuunsysteem.

Green Tea is een van de meest krachtige antioxidanten beschikbaar. Het bevat ook een aantal vitamines en mineralen. Groene thee verlaagt het risico van kanker.

In 1994 heeft het Publicatieblad van de National Cancer Institute de resultaten gepubliceerd van een epidemiologische studie waaruit blijkt dat het drinken van groene thee verminderde het risico op slokdarmkanker in de Chinese mannen en vrouwen met bijna zestig procent. Universiteit van Purdue onderzoekers onlangs tot de conclusie dat een stof in groene thee remt de groei van kankercellen.

Een studie in september 1997 door de Universiteit van Kansas gemeld dat groene thee is het hoogste bedrag van alle bekende anti-oxidant. EGCG (dat tong kronkelende antioxidant gevonden in groene thee) is 100 keer meer effectief dan vitamine C, en twee keer zo krachtig als Resveratrol (het anti-oxidant in rode wijn).

* Onderpoten cholesterol

Universiteit van Californië wetenschappers ontdekt dat de cafeïne in koffie is gebonden met koffieboon oliën, die het cholesterolgehalte verhogen.

In contrast, onderzoek wijst uit dat het drinken van groene thee verlaagt totaal cholesterol, alsmede de verbetering van de verhouding van goede (HDL) aan slechte cholesterol (LDL) cholesterol.

Groene thee voordelen moeders

* Helpt met ochtend ziekte

Er zijn geen studies die dit bevestigen, dit is een persoonlijke opmerking.

Ik had ernstige, langdurige ziekte 's morgens met alle 3 van mijn zwangerschap.

Met mijn derde kind, ontdekte ik groene thee, en geconstateerd dat als ik dronk, niet alleen deed het gemak van de misselijkheid, maar het leek te hebben een licht stimulerend effect hebben op mijn eetlust en het hielp me houden het voedsel dat ik gegeten. Mijn schatting is dat de adstringerende werking van de polyfenolen, veroorzaakt dit.

Historisch groene thee is gebruikt als digestief steun. Dat kan zeker nuttig zijn om een zwangere vrouw.

* Natuur-energie stimuleren

Nogmaals, ik kon vinden geen studies bleek dat dit, maar ik drink groene thee de eerste plaats voor de natuurlijke energie-impuls geeft me, zonder vervelende bijwerkingen. Ik gebruikt voor het drinken van een kopje koffie in de namiddag, krijgen wankele en hyper, alleen voor crash later.

Groene thee er niet toe leidt dat deze onaangename bijwerkingen, en het geeft mij ook hetzelfde gevoel van "de goedkeuring van de cobwebs" uit mijn brein.

Welke moeder heeft geen behoefte aan dit?

* Verlaagt de kans op bloedstolsels

Groene thee is aangetoond dat het effectief in het voorkomen van abnormale stolling van het bloed, dat is vooral van belang tijdens de zwangerschap.

Groene thee is niet-giftig en veilig. Het doet er niet toe leiden, geboorteafwijkingen en heeft geen negatieve invloed hebben op de zwangerschap of borstvoeding.

In feite is een studie uitgevoerd bij Kaiser Permanente Medical Care Program van Noord-Californië, onderzoekers vast dat vrouwen die dronk meer dan een half kopje groene thee per dag verdubbelde hun kans om het concipiëren.

Geen significant verband werd gevonden voor andere dranken, onderzoekers geconcludeerd dat sommige chemische component van de thee zou kunnen zijn verantwoordelijk voor de stijging van de vruchtbaarheid.

Groene thee voordelen kids!

* Helpt bij het voorkomen van tandbederf

Groene thee kan dodelijk zijn de bacteriën die er voor zorgt dat plaquette. Heeft uw kind het sap dat doen?

Na een harde tijd om je kind te eten zijn veggies?

Een kopje groene thee heeft meer antioxidant vermogen dan een kopje broccoli en spinazie!

* Helpt bij het voorkomen van ziekte

Vorige tests bewijzen groene thee kan neutraliseren van bacteriën, waaronder enkele die ervoor zorgen dat diarree, longontsteking, cystitis en huidinfecties.

Nieuw onderzoek door Milton Schiffenbauer van Pace University vast dat groene thee deactiveert virussen.

Recent onderzoek aan de Harvard aangegeven dat thee chemicaliën gestimuleerd T-cellen, die een versterking van de immuniteit tegen bacteriën en virussen.

Zou minder ziektes maken het leven aangenamer in uw huis?

* Ok, dus waarom u niet het drinken van groene thee al?

Als u net als ik, dan is dat omdat de groene thee die u hebt geprobeerd smaken verschrikkelijk. Ik heb geprobeerd vele merken dat deed me denken aan luier uitslag zalf ... nee ik ben niet gek!

Ik geef de voorkeur aan Sunrider's Fortune Delight thee. Hier is voor uw gezondheid!

Over de auteur
Carrie Lauth publiceert een gratis nieuwsbrief voor moeders doen de natuurlijke weg. Haal uw gratis exemplaar plus extra goodies voor moeders op http://www.natural-moms.com


MEER MIDDELEN:
home | sitemap
© 2006