Alternatieve Informatie

Gezondheid voordelen van thee


Thee: Het maakt het lichaam goed

Studies die de gezondheidsvoordelen van thee drinken houdt het vullen van de krantenkoppen. Er is gewoon niet te ontkennen dat een dagelijkse ter plaatse van thee doet het lichaam goed.

Hoewel de onderzoekers kan het niet helemaal eens zijn over elk aspect, ik ben verkocht op het feit dat een paar kopjes per dag zal zich voor de bescherming van mij van hart-en vaatziekten, beroertes, kanker, en nog veel meer.

Hoe word je thee goed voor het lichaam?

Thee bevat een hoog gehalte aan antioxidanten, waarvan er enkele te noemen polyfenolen, flavonoïden en catechins, en die allemaal voldoen aan de "vrije radicalen" in het lichaam en voorkomen dat ze afbreuk doen aan de gezonde cellen aan boord.

Met andere woorden, het verzenden van antioxidanten is preventie van ziekte in zijn beste vorm. Antioxidanten zijn klaar, niet alleen in de thee, maar ook in verschillende groenten, fruit, noten, vlees, en zelfs wijnen (zie mijn gezondheid voordelen van wijn artikel).

Als dat nog niet genoeg is, thee bevat ook flouride voordelen die uw tanden en bacteriën te doden heeft eigenschappen die helpt controle slechte adem en de vorming van plaque.

Alle theesoorten zijn even goed voor het lichaam?

Dit is een vraag die de onderzoekers zijn nog steeds gekibbel over. Is groene thee hebben meer antioxidanten dan zwarte thee? Moet ik drink instant thee of losse blad thee voor een betere gezondheid voordelen? Is warme thee beter dan ijsthee? En dit is wat er op neer komt:

  • Hogere kwaliteit thee kan meer catechin antioxidanten dan lagere kwaliteit thee.

  • Witte thee heeft meer antioxidanten dan enige andere thee.

  • Groene thee heeft meer catechin antioxidanten dan zwarte thee, omdat zwarte thee gaat door meer verwerken.

  • Ongegiste Rooibos thee heeft meer polyfenolen antioxidanten dan gefermenteerde Rooibos.

  • Vers gebrouwen thee hebben meer polyfenolen antioxidanten dan direct in flessen of thee.

  • Meer onderzoekers lijken het erover eens dat gebrouwen (koud of warm) of caffeinated thee heeft meer antioxidanten dan instant thee.

Hier volgt een kort overzicht van de honderden recente studies dat de bogen van de gezondheid voordelen van thee en haar antioxidanten:

Heart Voordelen:

  • Studie van oordeel thee drinkers een lagere bloeddruk hebben (Archives of Internal Medicine, 2004).

  • Thee mei lager cholesterol en te beschermen tegen hart-en vaatziekten (Journal of Nutrition, 2003).

  • Zwarte thee kunnen de "slechte" cholesterol (United States Department of Agriculture (USDA) Beltsville Human Nutrition Research Center, 2003).

  • Thee consumptie kunnen helpen hart-en vaatziekten patiënten (oplage: Het tijdschrift van de American Heart Association, 2001).

Kanker Preventie:

  • Groene thee kan helpen steel slokdarmkanker. (Harvard Medical School, 2004).

  • Groene en zwarte thee kan een rem zetten op de verspreiding van prostaatkanker (Center for Human Nutrition aan de UCLA David Geffen School of Medicine, 2004).

  • Thee mei beschermen tegen kanker veroorzaakt door roken. (Journal of Nutrition, 2003).

  • Groene thee en witte thee bestrijding van kanker aan de dikke darm (Linus Pauling Instituut in Oregon State University studie, Carcinogenese, 2003).

  • Hete thee mei lager risico van een aantal huidkanker (Universiteit van Arizona studie, Cancer Epidemiology, Biomarkers and Prevention (Vol. 9, nr. 7), 2001).

  • Groene thee consumptie mei maag lager risico op kanker (Universiteit van Californië in Los Angeles (UCLA) School of Public Health study, International Journal of Cancer (Vol. 92: 600-604), 2001).

Hypertensie-uitkeringen te verlagen:

  • Groene thee oolong en een vermindering van het risico van hoge bloeddruk (National Cheng Kung studie van de universiteit, Archives of Internal Medicine, 2004).

Immuniteit-het stimuleren van uitkeringen

  • Thee geloofd moeten krijgen om het lichaam van de verdediging (Proceedings of the National Academy of Sciences, 2003)

De bestrijding van leukemie-Voordelen:

  • Een bestanddeel van groene thee helpt leukemie-cellen doden (Mayo Clinic, 2004).

Alzheimer's-Bestrijding Voordelen:

  • Het drinken van thee zou kunnen vertragen ziekte van Alzheimer (Newcastle University's Medicinal Plant Research Centrum voor studie, fytotherapie Onderzoek, 2004).

Bestrijding van aids-Voordelen:

  • Tea een rol kan spelen als een aids-gevechtsvliegtuig (Universiteit van Tokyo, Journal of Allergy and Clinical Immunology, 2003).

In Conclusie:

Dus hoe denkt u aan de slag in uw lichaam te doen wat goed met thee?

Om de gezondheid van de meeste voordelen uit uw thee, kies hoge kwaliteit losse blad thee vanaf uw lokale of thee online shop. Brew it up en genieten. En natuurlijk, gooi het niet op het idee van te genieten of instant gebotteld thee als je onderweg bent. U hoeft alleen zou kunnen hebben om te drinken een beetje meer.

Wacht niet langer. Sip, proeven, en de bestrijding van de ziekte van vandaag. Het is nooit te laat om te genieten van de vele positieve gezondheidseffecten van thee!

Over de auteur

Jason Ditto

Auteur van de www.2BASNOB.com website over het genot van koffie, thee, wijn en bier.


MEER MIDDELEN:
home | sitemap
© 2006