Acne Informatie

Is melk geeft u de Zits?


Een studie gepubliceerd in het februari 2005 nummer van het Journal of the American Academy of Dermatology opnieuw ontbrandt de acne dieet controverse. De studie van de directeur, A. Clement Adebamowo, MD, en zijn team gemeld vinden van een positieve associatie tussen acne en melk consumptie.

Dr Adebamowo de studie gebaseerd op een middelbare school 1998 dieet 47355 vragenlijsten ingevuld door vrouwen, en verzamelde gegevens van artsen die, in 1989, gediagnosticeerd tieners met ernstige acne.

Dr Adebamowo de hypothese dat de acne vereniging met melk zouden kunnen voortvloeien uit de aanwezigheid van hormonen en bioactieve moleculen in melk. Jodium kan ook provoceren de acne flare-ups.

Overmaat jodium kan irriteren de poriën en trigger acne.

Jodium is een spoorelement minerale dat regelt schildklierhormonen, terwijl de bevordering van een normale groei en ontwikkeling. Het is aanwezig in jodiumrijke zout, schaal-en schelpdieren en gewassen in jodium rijke bodem.

De dagelijks aanbevolen, RDA, van jodium voor volwassenen is 150 microgram, maar een beker melk heeft 88mcg van jodium.

De eenvoudigste manier om te bepalen of melk irriteert de huid is om te stoppen met de consumptie van zuivelproducten voor drie tot vier dagen. Als u geen mededeling geen nieuwe acne uitbarstingen na deze pauze in de sector melk drinken, kunt u een matige inname van melk in de toekomst te houden zits op de baai.

Naweko San-Joyz is maker van de Acne Berichten programma, de enige acne programma voor het combineren van de meest recente wetenschappelijke onderzoek en de oude wijsheid op een acne genezen even uniek als de acne sufferer. Omdat er miljoenen mensen met acne, zijn er miljoenen kuren, het vinden van uw unieke genezen met Acne Berichten. ISBN: 0974912204 verkrijgbaar bij Amazon en Noixia.com, Home of Six Billion Natural Cures voor Acne

Voor nuttige acne self-help artikelen bezoek http://www.Noixia.com


MEER MIDDELEN:
Home | site map
© 2006