Εναλλακτική Πληροφόρηση

Μπορεί το τσάι ενισχύουν τα οστά σας;


Από καιρό, έχει πει ότι η καφεΐνη δεν είναι καλό για την οικοδόμηση ισχυρών οστών. Στην πραγματικότητα, το πόσιμο caffeinated περισσότερα από τρία ποτά τη μέρα καταγράφεται ως παράγοντας κινδύνου για ανάπτυξη της οστεοπόρωσης (πορώδη οστά).

Όμως, μια μελέτη που αναφέρθηκαν στο "The American Journal Κλινικής Διατροφής" δείχνει ότι το τσάι μπορεί να είναι χρήσιμη για τη διατήρηση ισχυρών οστών. Μια μελέτη που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο του Cambridge της Αγγλίας εξέτασε τις συνήθειες κατανάλωσης οινοπνεύματος από τους τσάι και οστική πυκνότητα πάνω από 1200 γυναίκες ηλικίας 65 Βρετανοί - 75. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι "το τσάι πότες» είχε ισχυρότερα οστά από "μη πότες τσαγιού."

Το τσάι-πότες στη μελέτη που είχε κατά 5 εκατοστιαίες μονάδες υψηλότερη μέση οστική πυκνότητα από ό, τι τα ορυκτά-μη-πότες τσαγιού. Αυτό μπορεί να σημαίνει ένα 10 τοις εκατό έως 15 τοις εκατό μείωση του κινδύνου κατάγματος! Τα αποτελέσματα αυτά είναι πολύ διαφορετικά από εκείνα που βρίσκονται μεταξύ των καφέ πότες.

Οι ερευνητές είπαν ότι ίσως σε αντιοξειδωτικά του τσαγιού είναι οι βασικοί παράγοντες ή μπορεί να είναι η flouride βρέθηκαν στο τσάι. Flouride έχει θετική επίδραση στα οστά.

Οι ερευνητές από το National Cheng Kung Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Ταϊβάν, επίσης, το τσάι βρέθηκε να έχει ευεργετική επίδραση στα οστά. Το 1037 ερωτηθέντων άνδρες και γυναίκες ηλικίας 30 και ηλικιωμένους που είχαν οστική πυκνότητα των δοκιμών σχετικά με τις συνήθειες κατανάλωσης οινοπνεύματος από τους τσάι. Τα περισσότερα από τα συνήθη πότες τσαγιού που καταναλώνεται ή πράσινο τσάι oolong.

Εκείνοι που είχαν το πόσιμο τσάι για τουλάχιστον 6 -10 ετών μια hip-οστική πυκνότητα 2,3 τοις εκατό υψηλότερο από ό, τι σε μη συνήθη τσάι πότες και αυτών που ήπιαν τακτικά τσάι για περισσότερα από 10 χρόνια είχε ένα hip-οστική πυκνότητα ήταν 6,2 τοις εκατό υψηλότερο από ό, τι σε μη συνήθη πότες τσαγιού.

Από το ασιατικό πότες τσαγιού δεν χρησιμοποιούν το γάλα στο τσάι τους, τα αποτελέσματα αυτά δεν μπορεί να αποδοθεί σε καμία ασβεστίου που βρέθηκαν στο γάλα. Έτσι, το τσάι μπορεί να είναι πόσιμο ένα ευχάριστο και εύκολο μέσο για την ενίσχυση των οστών σας.

Το άρθρο αυτό γράφτηκε από τον K. Lindemann του Φ. Δ. http://www.osteopenia3.com

Παρέχει άδεια για να το αναπαραγάγει εν όλω ή εν μέρει, εφόσον το συγγραφέα και το url του web site περιλαμβάνονται.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΡΟΙ:
αρχική | site map
© 2006