Εναλλακτική Πληροφόρηση

Πράσινο τσάι είναι καλό για μένα;


Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι εξακολουθούν να πράσινο τσάι είναι καλό για σας.

Τσάι ξεκίνησε τη λαμπρή του ιστορία ως ένας Κινέζος φαρμακευτικό ποτό, και μόνο σταδιακά έκανε γίνει το δημοφιλές ρόφημα που είναι σήμερα. Στην παραδοσιακή κινεζική ιατρική, το τσάι θεωρείται καλό για σας να καταργήσετε τα μάτια και το κεφάλι, την επίλυση των άνω φλέγμα, να προωθήσει την ούρηση, ανακούφιση τοξίνες, ενίσχυση της πέψης, και σβέσεως δίψα. Όπως και με τόσες πολλές τροφές και φάρμακα, την παραδοσιακή κινεζική φαρμακευτικά σκέψεις είναι αποδεδειγμένο επιστημονικά ότι στη σύγχρονη εποχή. Σήμερα, υπάρχει πληθώρα στοιχείων για να συστήσει το τσάι ως καθημερινή τονωτικού για την πρόληψη ή τη θεραπεία ένα ευρύ φάσμα ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων των: καρκίνος, η υπέρταση (υψηλή αρτηριακή πίεση), υψηλή χοληστερόλη, πρόωρη γήρανση, τροφική δηλητηρίαση, η διάσπαση και η κακή οδοντιατρική ανάσα, ή ακόμα και αρθρίτιδα.

Τσάι είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες catechin, ιδιαίτερα epigallocatechin Γαλλικός (EGCG). EGCG είναι ένα ισχυρό αντι-οξειδωτικό: εκτός από την αναστολή της ανάπτυξης των καρκινικών κυττάρων, που σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα χωρίς να βλάπτουν τους υγιείς ιστούς. Έχει επίσης αποτελεσματικό στη μείωση των επιπέδων LDL χοληστερόλης, αναστέλλοντας την ανώμαλη και σχηματισμό θρόμβων στο αίμα. Η τελευταία αυτή λαμβάνει επιπρόσθετη σημασία, όταν σκεφτείτε ότι θρόμβωσης (το σχηματισμό θρόμβων αίματος ανώμαλη) είναι η κυριότερη αιτία καρδιακών προσβολών και το εγκεφαλικό επεισόδιο.

; Πράσινο τσάι μπορεί να βοηθήσει dieters. Τον Νοέμβριο του 1999, το αμερικανικό Εφημερίδας της Κλινικής Διατροφής δημοσίευσε τα αποτελέσματα της μελέτης στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης στην Ελβετία. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνδρες που είχαν δοθεί ένας συνδυασμός καφεΐνης και εκχύλισμα πράσινου τσαγιού έκαψε θερμίδες περισσότερες από αυτές που μόνο η καφεΐνη ή ένα εικονικό φάρμακο.

; Μια ιαπωνική έκθεση διαπίστωσε ότι οι άνδρες που ήπιαν δεκα φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα έμεινε ο καρκίνος-free για τρία χρόνια περισσότερο από τους άνδρες που ήπιαν λιγότερο από τρία φλιτζάνια την ημέρα (υπάρχουν περίπου 240 - 320 mg πολυφαινολών σε τρία φλιτζάνια πράσινο τσάι) . Εν τω μεταξύ, μια μελέτη από το Κλίβελαντ του Western Reserve University στο συμπέρασμα ότι το πόσιμο τέσσερα ή περισσότερα φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα θα μπορούσε να βοηθήσει στην πρόληψη της ρευματοειδούς αρθρίτιδας, ή να μειώσει τα συμπτώματα σε άτομα που ήδη πάσχουν από τη νόσο.

; Οι επιστήμονες στη Σαϊτάμα Cancer Research Institute, ανακάλυψα ότι υπήρχαν λιγότερες recurrances του καρκίνου του μαστού, και την εξάπλωση της νόσου λιγότερο γρήγορα, σε γυναίκες με ιστορικό πόσιμο πεντε ή περισσότερα φλιτζάνια πράσινου τσαγιού καθημερινά.

; Οι επιστήμονες ανακάλυψαν επίσης ότι EGCG από το πράσινο τσάι μπορεί να συμβάλει στην πρόληψη μετάσταση, ή τη διακίνηση και εξάπλωση των καρκινικών κυττάρων από ένα όργανο ή ιστός στην άλλη από αίμα ή λεμφικών. Καρκινικά κύτταρα εκκρίνουν ειδικά ένζυμα, ώστε να εισέλθουν και να αποικισμό ιστούς. Η έρευνα δείχνει ότι EGCG σταματά η έκκριση αυτών των ειδικών ενζύμων.

; Μια περιπτωσιολογική μελέτη που έγινε στην Κίνα, αναφέρει ότι οι γυναίκες που ήπιαν τακτικά πράσινο τσάι είχαν 50% χαμηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου esophageal. Ανδρών έδειξε λιγότερο κίνδυνο, αλλά δεν εξίσου σημαντική με τις γυναίκες.

; Ερευνητές από τη Σουηδία αναφέρουν ότι πράσινο τσάι μπλόκαρε την ανάπτυξη νέων αιμοφόρων αγγείων στους πνεύμονες. Αποκλείοντας την ανάπτυξη νέων αιμοφόρων αγγείων στους πνεύμονες, όγκοι είναι λιγότερο πιθανό να μεγαλώσουν και metastasize. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι EGCG παίζει ένα σημαντικό κανόνα σε καθηλώσει την ανάπτυξη των όγκων. Παρόμοια αποτελέσματα επιτεύχθηκαν σε καρκίνο του μαστού, ο καρκίνος του παχέος εντέρου και το μελάνωμα μελέτες. Πιστεύεται ότι το πόσιμο πράσινο τσάι, για μια παρατεταμένη χρονική περίοδο θα συμβάλει στην πρόληψη και θεραπεία του καρκίνου θα μπορούσε φυσικά.

; Τα αντιοξειδωτικά που βρέθηκαν στο τσάι - που ονομάζεται catechins - μπορεί επιλεκτικά να εμποδίσουν την ανάπτυξη του καρκίνου. Σε εργαστηριακές μελέτες με ζώα, catechins scavenged οξειδωτικά πριν από το κελί ζημιά, μειώνεται ο αριθμός και το μέγεθος των όγκων, και εμπόδισε την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων. National Cancer Institute ερευνητές διερευνούν την θεραπευτική και προληπτική χρήση του τσαγιού catechins κατά μια ποικιλία μορφών καρκίνου.

; Ένας κινέζος μελέτη συμμετείχαν πάνω από 18000 άνδρες βρέθηκαν το τσάι πότες είχαν περίπου τις μισές πιθανότητες να αναπτύξουν καρκίνο του στομάχου ή esophageal όπως οι άνδρες που ήπιαν λίγο τσάι, ακόμη και μετά την προσαρμογή για το κάπνισμα και άλλους παράγοντες υγείας και διατροφής.

; Στο εργαστήριο, οι μελέτες έχουν δείξει tea catechins δρουν ως αναστολείς του καρκίνου ισχυρή ανάπτυξη με διάφορους τρόπους: Θα scavenge οξειδωτικά πριν από το κελί τραυματισμοί, να μειώσει τη συχνότητα και το μέγεθος των όγκων που προκαλείται χημικά, και να εμποδίσουν τον πολλαπλασιασμό των κυττάρων του όγκου. Στις μελέτες του ήπατος, καρκίνο του δέρματος και στομάχου, χημικώς επαγωγικά όγκους είχαν δείξει ότι μειώνει το μέγεθος σε ποντίκια που είχαν τραφεί πράσινο και μαύρο τσάι.

; Catechins πράσινο τσάι μπορεί να βοηθήσει να αποτραπεί φθορά οδόντων σκοτώνοντας τα βακτήρια (Streptococcus mutans) που προκαλούν οδοντικής πλάκας. Πράσινο τσάι επίσης περιέχει φθόριο. Ένα φλιτζάνι ζυθοποιηθεί πράσινο τσάι περιέχει περίπου 0.3-0.5 mg φθορίου. Αυτό είναι ένα άριστο επίπεδο φθορίου ανάλογα με οδοντιάτρους. Όπως όλοι γνωρίζουμε, το φθόριο μας βασίζεται στην αδαμαντίνη των δοντιών της, καθιστώντας την πιο ανθεκτικά έναντι όξινο περιβάλλον, από το στόμα μας. Πράσινο τσάι καταργεί επίσης άλλα βακτήρια που είναι υπεύθυνος για την άσχημη αναπνοή. Σύμφωνα με τους ερευνητές, πράσινο τσάι πολυφαινόλες μπορούν να εμποδίσουν, κατά 30%, την ανάπτυξη των βακτηρίων που προκαλούν δυσάρεστη αναπνοή.

; Μια μελέτη στο Πεκίνο, Οδοντιατρικές Νοσοκομείο βρέθηκαν 3 γραμμάρια που καταναλώνουν τσάι την ημέρα, ή περίπου 2 ποτήρια, μαζί με την αίτηση του τσαγιού εκχύλισμα μειώνεται το μέγεθος και τη διάδοση των leukoplakia, precancerous προφορική πλάκα.

; Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι πράσινο τσάι μπορεί να συμβάλει στη μείωση της χοληστερόλης (LDL, την "κακή") αύξηση της HDL χοληστερόλης ( "καλή") και χαμηλότερα επίπεδα τριγλυκεριδίων. Αρκετές δοκιμές που έχουν γίνει. Πράσινο τσάι και εκχύλισμα έδειξε θετικά αποτελέσματα μείωσης της χοληστερόλης.

; Κατά το τέλος μιας εβδομαδας 5 πείραμα, μια ομάδα με την τακτική έδειξε δίαιτα αυξάνει την αρτηριακή πίεση. Για την catechin τρέφονται ομάδα, η αρτηριακή πίεση έμεινε κανονική. Μετά από αυτή την αρχική δοκιμή, οι επιστήμονες ανάβουν οι δίαιτες για τις δύο ομάδες. Αυτή η μεταστροφή οδήγησε σε αντιστροφή των τάσεων της αρτηριακής πίεσης. Η μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το πόσιμο μέτριες ποσότητες πράσινου τσαγιού καθημερινά μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της υψηλής αρτηριακής πίεσης.

Η catechins στο πράσινο τσάι έχουν addiitonally έχουν δείξει να βοηθήσει στην πρόληψη της πλεονάζουσας χοληστερόλης στο αίμα, σκοτώνοντας το βακτήριο που προκαλεί τροφική δηλητηρίαση, χαμηλότερο του σακχάρου στο αίμα, καθώς και συμβολή στον έλεγχο της υψηλής αρτηριακής πίεσης με την κατάργηση της παραγωγής angiotensn II. Catechin είναι επίσης ένα ισχυρό αντι-οξειδωτικό, στην οποία οι ενισχύσεις που συνδέονται με τη γήρανση.

Το πράσινο και το λευκό τσάι είναι λιγότερο επεξεργασμένα φύλλα από oolong ή μαύρο τσάι, το οποίο εμποδίζει την οξείδωση και διατηρεί τα υψηλότερα επίπεδα ευεργετικά συστατικά. Αλλά όλα τσάι μπορεί να είναι ευεργετική για την υγεία σας, να βρουν αυτά που σας αρέσουν, και ποτό τους καθημερινά!

Τζέικ Mayer είναι ιδιοκτήτης της Lapis Teahouse και τρέχει http://www.tea-dojo.com. Αυτός είναι ο αδειούχος acupuncturist και herbalist.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΡΟΙ:
αρχική | site map
© 2006