Εναλλακτική Πληροφόρηση

4000 χρονος μυστικά του πράσινου τσαγιού


Οι Κινέζοι έχουν γνωστά για τις φαρμακευτικές οφέλη του πράσινου τσαγιού για περισσότερα από 4000 χρόνια. Όμως πρόσφατες μελέτες έχουν μόλις αρχίσει να ξεκλειδώσει αυτά τα αρχαία μυστικά του πράσινου τσαγιού.

Σήμερα, ένα μεγάλο μέρος της έρευνας που διεξάγεται σχετικά με το πράσινο τσάι οφέλη για την υγεία και τα συμπεράσματα της έρευνας είναι πολύ συναρπαστικό.

Εδώ είναι μερικά μόνο ιατρικές παθήσεις που πόσιμο πράσινο τσάι είναι φημισμένα να βοηθήσω με:

  • Καρκίνος

  • Ρευματοειδής αρθρίτιδα

  • Υψηλά επίπεδα χοληστερόλης

  • Καρδιαγγειακή νόσο

  • Λοίμωξη

  • Μειωμένη ανοσοποιητική λειτουργία

  • Ο έλεγχος της υψηλής αρτηριακής πίεσης

  • Μείωση του σακχάρου στο αίμα

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι το πραγματικό μυστικό του πράσινου τσαγιού οφείλεται στο γεγονός ότι είναι πλούσια σε EGCG το οποίο είναι ένα ισχυρό αντι-οξειδωτικό. EGCG έχει βρεθεί να σκοτώνουν τα καρκινικά κύτταρα χωρίς να βλάπτουν τους υγιείς ιστούς.

Ένα Πανεπιστήμιο Purdue πρόσφατα μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ένα σύνθετο στο πράσινο τσάι που όντως εμποδίζει τον πολλαπλασιασμό των καρκινικών κυττάρων.

Κόκκινο κρασί ήταν μακρά μελετηθεί επειδή περιέχει resveratrol, polyphenol ότι περιορίζει τις αρνητικές συνέπειες του καπνίσματος και ένα λιπαρά δίαιτα.

Όμως οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Κάνσας αποφάσισε ότι EGCG είναι δύο φορές πιο ισχυρό ως resveratrol, η οποία μπορεί να εξηγήσει γιατί το ποσοστό των καρδιακών παθήσεων μεταξύ των ιαπωνικών και των γαλλικών ανδρών είναι αρκετά χαμηλή, αν και περίπου εβδομήντα πέντε τοις εκατό από αυτούς είναι καπνιστές.

Η έρευνα δείχνει επίσης ότι το πόσιμο πράσινο τσάι μειώνει τα επίπεδα συνολικής χοληστερόλης, καθώς και τη βελτίωση του δείκτη της καλής (HDL) χοληστερόλης σε κακή (LDL) χοληστερόλη.

Αλλά η υγεία οφέλη του πράσινου τσαγιού δεν σταματούν εκεί. Πράσινο τσάι, έχει βρεθεί ότι αναστέλλουν το αφύσικο σχηματισμό θρόμβων στο αίμα η οποία είναι η κυριότερη αιτία καρδιακών προσβολών και το εγκεφαλικό επεισόδιο.

Νέες μελέτες έχουν δείξει ότι στην πραγματικότητα πράσινο τσάι μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει χαλαρά βάρος. Η αμερικανική Εφημερίδας της Κλινικής Διατροφής διενήργησαν μελέτη στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης στην Ελβετία. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνδρες που είχαν δοθεί ένας συνδυασμός καφεΐνης και εκχύλισμα πράσινου τσαγιού έκαψε θερμίδες περισσότερες από αυτές που μόνο η καφεΐνη ή ένα εικονικό φάρμακο.

Θα έχει επίσης δείξει ότι η κατανάλωση οινοπνεύματος πράσινο τσάι μπορεί να δώσει το σώμα σας μια μεγαλύτερη ικανότητα να καταπολεμούν τις μολύνσεις και να σκοτώνουν τα βακτηρίδια.

Πράσινο τσάι μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της έστω και φθορά οδόντων. Τα βακτήρια που καταστρέφουν τις ικανότητες σκοτώσει τα βακτήρια που προκαλούν τα οδοντιατρικά πλάκα και ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σύστημα με τη αντιμυκητιασικούς ιδιότητες βελτιώνοντας λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Μπορεί να σας ρωτούν εάν άλλες κινεζικές τσάι προσφέρουν παρόμοια οφέλη για την υγεία. Αλλά η απάντηση δεν είναι. Αν και πράσινο, oolong, και το μαύρο τσάι προέρχονται από όλα τα φύλλα του φυτού Camellia sinensis, ο τρόπος με τον πράσινο τσάι είναι μεταποιημένα, είναι αυτά που τους εκτός.

Πράσινο τσάι, τα φύλλα είναι steamed, και ότι εμποδίζει την EGCG σύνθετες από οξειδωμένα. Μαύρο και το τσάι oolong φύλλα είναι κατασκευασμένα από φύλλα που έχουν υποστεί ζύμωση, η οποία μετατρέπει την EGCG σε άλλες ενώσεις. Αυτή η διαδικασία καθιστά το μαύρο τσάι oolong και πολύ λιγότερο αποτελεσματική στην πρόληψη και καταπολέμηση διαφόρων ασθενειών.

Πόσο πράσινο τσάι θα πρέπει να σας ποτό; Υπάρχουν τόσες απαντήσεις στο ερώτημα αυτό, όπως υπάρχουν και οι ερευνητές διερευνούν την υγεία ιδιότητες του πράσινου τσαγιού.

Ενώ κάποιες εταιρείες που πωλούν πράσινο τσάι πω ότι δέκα φλιτζάνια την ημέρα είναι απαραίτητα για να καρπωθούν τα μέγιστα οφέλη, ένα Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια μελέτη για τον καρκίνο-προληπτικές ιδιότητες του πράσινου τσαγιού θα μπορούσε να συναχθεί το συμπέρασμα ότι κατά πάσα πιθανότητα την επίτευξη του επιθυμητού επιπέδου των πολυφαινολών από πόσιμο δυο κύπελλα μιας ημέρα.

Η έρευνα αυτού του αρχαίου ποτών συνεχίζει, και μπορεί να χρειαστούν δεκαετίες για να ξεκλειδώσει όλα τα μυστικά που κατέχει. Αν και πράσινο τσάι δεν θα πρέπει να θεωρηθεί ως μαγική σφαίρα, οι ερευνητές συμφωνούν τα θετικά οφέλη για την υγεία είναι πολύ ελπιδοφόρα.

Copyright © 2004 PerfectCoffees.com. Όλα τα δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα.

Αυτό το άρθρο μπορεί να έχει δημοσιευθεί εκ νέου "ως έχει" (unedited), για όσο διάστημα ο συντάκτης της βιο παράγραφο (πόρο κουτί) και το δικαίωμα του δημιουργού περιλαμβάνεται πληροφορίες. Οι διευθύνσεις στο κουτί των πόρων θα πρέπει να θέσει ως υπερσύνδεσμοι αν χρησιμοποιηθεί σε μια ιστοσελίδα.

Σχετικά με τον συγγραφέα

Gary Gresham είναι το webmaster για http://www.perfectcoffees.com όπου μπορείτε να αγοράσετε ποιότητας καφέ, τσάι, κύπελλα και κούπες, καφέ δώρα και νοστιμότατα εδέσματα online. Θα προσφέρει δωρεάν ένα μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο του καφέ με παρόμοια αντικείμενα σε http://www.perfectcoffees.com/newsletter.html

Gary@perfectcoffees.com


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΡΟΙ:
αρχική | site map
© 2006