Εναλλακτική Πληροφόρηση

Πώς μπορεί να επωφεληθεί πράσινο τσάι την οικογένειά μου;


Δεν υπάρχει αμφιβολία έχετε ακούσει για το πράσινο τσάι και τα οφέλη για την υγεία σας μπορεί εμπειρία από το πόσιμο αυτό.

Είστε η οικογένειά σας δίνει αυτό το ισχυρό αντιοξειδωτικό καθημερινά;

Εδώ είναι μια επανεκπαίδευση σε ορισμένα από τα οφέλη που μπορούν να αντιμετωπίσουν με πράσινο τσάι.

Ιστορικά, πράσινο τσάι έχει ένα από τα πιο δημοφιλή ποτά. Οι Κινέζοι έχουν πόσιμο ότι για χιλιάδες χρόνια. Τώρα είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές ποτό στον κόσμο, μετά το νερό!

Πράσινο τσάι προέρχεται από το φυτό Camellia sinensis ... όπως είναι το μαύρο τσάι. Η διαφορά είναι ότι πράσινο τσάι είναι λαχανικών, που σημαίνει ότι οι ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες είναι πλήρως ανέπαφο.

Η δύναμη των πράσινο τσάι έγκειται στην catechin πολυφαινόλες, ιδιαίτερα κάτι που ονομάζεται Γαλλικός epigallocatechin (πω ότι 5 φορές γρήγορα!). EGCG είναι ένα ισχυρό αντι-οξειδωτικό: δεν είναι μόνο το ότι αναστέλλουν την ανάπτυξη των όγκων, που σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα χωρίς να βλάπτουν τους υγιείς ιστούς.

Πράσινο τσάι έχει αναφερθεί ότι:

* Συμβάλλει στην απώλεια βάρους.

Σύμφωνα με μελέτη που διεξήχθη αα στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης στην Ελβετία, πράσινο τσάι φαίνεται να βοηθούν τον οργανισμό κάψετε περισσότερες θερμίδες.

Πράσινο τσάι και επιβραδύνει την απελευθέρωση των υδατανθράκων στο σώμα, στην πρόληψη της ραγδαίας αύξησης του σακχάρου στο αίμα.

Ξέρω ένα ζευγάρι που έχασαν κάθε δέκα λίρες κατά τις πρώτες εβδομάδες μετά το πόσιμο πράσινο τσάι κάθε μέρα, δεν με άλλες αλλαγές στο διαιτολόγιό τους.

* Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Πράσινο τσάι είναι ένα από τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά που διατίθενται. Επίσης, περιλαμβάνει ορισμένες βιταμίνες και ανόργανα άλατα. Πράσινο τσάι μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου.

Το 1994 το περιοδικό του Εθνικού Ινστιτούτου Καρκίνου δημοσίευσε τα αποτελέσματα της επιδημιολογικής μελέτης που δείχνει ότι το πόσιμο πράσινο τσάι μείωσε τον κίνδυνο του καρκίνου των κινεζικών esophageal ανδρών και γυναικών από σχεδόν εξήντα τοις εκατό. Πανεπιστήμιο Purdue πρόσφατα ερευνητές στο συμπέρασμα ότι ένα σύνθετο στο πράσινο τσάι εμποδίζει τον πολλαπλασιασμό των καρκινικών κυττάρων.

Μια μελέτη του Σεπτεμβρίου του 1997 από το Πανεπιστήμιο του Κάνσας ανέφερε ότι πράσινο τσάι έχει το υψηλότερο ποσό από κάθε γνωστή αντιοξειδωτική. EGCG (γλώσσα που συστροφή αντιοξειδωτικό που βρέθηκαν στο πράσινο τσάι) είναι 100 φορές πιο αποτελεσματική από τη βιταμίνη C, και δύο φορές πιο ισχυρό ως resveratrol (το αντιοξειδωτικό με κόκκινο κρασί).

* Μειώνει τη χοληστερόλη

Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η καφεΐνη στον καφέ δεσμεύεται με φασόλια καφέ έλαια, τα οποία θέτουν τα επίπεδα χοληστερόλης.

Σε αντίθεση, οι έρευνες δείχνουν ότι το πόσιμο πράσινο τσάι μειώνει τα επίπεδα ολικής χοληστερόλης, καθώς και τη βελτίωση του δείκτη της καλής (HDL) χοληστερόλης σε κακή (LDL) χοληστερόλη.

Πράσινο τσάι οφέλη Moms

* Βοηθά με πρωινή αδιαθεσία

Δεν υπάρχουν μελέτες που επιβεβαιώνουν αυτό, αυτό είναι μια προσωπική παρατήρηση.

Είχα σοβαρή, παρατεταμένη πρωινή αδιαθεσία με όλες τις 3 εγκυμοσύνες μου.

Με το τρίτο μου παιδί, ανακάλυψα πράσινο τσάι και παρατήρησα ότι όταν ήπιαν αυτό, όχι μόνο δεν είναι εύκολη η ναυτία, αλλά φαινόταν να έχει ήπια επίδραση στην τόνωση της όρεξης μου και με βοήθησε να κρατήσει το φαγητό που έτρωγαν κάτω. My υποθέτω ότι είναι το στυπτικό αποτέλεσμα των πολυφαινολών που προκαλείται αυτό.

Ιστορικά πράσινο τσάι έχει χρησιμοποιηθεί ως ενίσχυση του πεπτικού συστήματος. Αυτό μπορεί ασφαλώς να είναι χρήσιμη για μια έγκυο γυναίκα.

* Φυσικά ενέργειας ώθηση

Και πάλι, δεν θα μπορούσε να βρει μελέτες αποδείχθηκε ότι αυτό, αλλά θα πίνουν πράσινο τσάι κυρίως για την αύξηση της φυσικής ενέργειας μου δίνει, χωρίς δυσάρεστες παρενέργειες. Θα χρησιμοποιηθεί για να πιείτε ένα καφέ το απόγευμα, πάρε επισφαλής και υπερ, μόνο για την συντριβή αργότερα.

Πράσινο τσάι δεν προκαλεί αυτές τις δυσάρεστες παρενέργειες, και επίσης μου δίνει την ίδια αίσθηση του "να ξεκαθαρίζει το απομιμήσεις ιστών αράχνης" από εγκεφάλου μου.

Ποια μαμά δεν χρειάζεται αυτό;

* Μειώνει τον κίνδυνο θρόμβωσης του αίματος

Πράσινο τσάι έχει αποδειχθεί ότι είναι αποτελεσματική στην πρόληψη της πήξης του αίματος ανώμαλη, που είναι ιδιαίτερα σημαντική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Πράσινο τσάι είναι μη τοξικά και ασφαλή. Δεν προκαλέσει εκ γενετής ανωμαλίες και δεν έχει αρνητικές επιπτώσεις στην εγκυμοσύνη ή θηλάζουν.

Στην πραγματικότητα, μια μελέτη που διεξήχθη σε Kaiser PERMANENTE Medical Care Program της Βόρειας Καλιφόρνια, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που ήπιαν περισσότερο από το μισό φλιτζάνι πράσινο τσάι κάθε μέρα διπλασιάζεται τους πιθανότητες να συλλάβουν.

Δεν βρέθηκε σημαντική ένωση για άλλα ποτά, τους ερευνητές στο συμπέρασμα ότι ορισμένα χημικά συστατικά του τσαγιού θα μπορούσε να είχε ευθύνονται για την αύξηση της γονιμότητας.

Πράσινο τσάι οφέλη παιδιά!

* Βοηθάει στο να αποτραπεί η φθορά οδόντων

Πράσινο τσάι μπορεί να σκοτώσει τα βακτήρια που προκαλούν πλάκα. Μήπως το παιδί σας στην χυμό κάνουμε αυτό;

Έχοντας μια δύσκολη ώρα να σας παιδί να φάει το VEGGIES;

Ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι έχει μεγαλύτερη αντιοξειδωτική ικανότητα από ένα φλιτζάνι σπανάκι ή μπρόκολο!

* Βοηθά την πρόληψη της ασθένειας

Προηγούμενη δοκιμές αποδειχθούν πράσινο τσάι μπορεί να εξουδετερώσουν τα μικρόβια, συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων που προκαλούν διάρροια, πνευμονία, η κυστίτιδα και δερματικές λοιμώξεις.

Νέα έρευνα από Milton Schiffenbauer της Pace University διαπιστώσει ότι Πράσινο Τσάι απενεργοποιεί ιούς.

Πρόσφατη έρευνα στο Harvard, ανέφερε ότι το τσάι χημικά τονωθεί Τ-κύτταρα που ενισχύουν την ασυλία κατά βακτηρίων και ιών.

Λιγότερες ασθένειες που θα κάνουν τη ζωή πιο ευχάριστη στο σπίτι σας;

* Ok, γιατί λοιπόν δεν θα πιεις πράσινο τσάι ήδη;

Αν είστε σαν εμένα, αυτό συμβαίνει γιατί το πράσινο τσάι έχετε δοκιμάσει γεύσεις τρομερό. Έχω δοκιμάσει πολλές μάρκες που μου θύμισε πάνες εξάνθημα αλοιφή ... δεν είμαι δεν αστειεύεστε!

Προτιμώ Sunrider του Fortune χαρά τσάι. Ακολουθεί για την υγεία σας!

Σχετικά με τον συγγραφέα
Carrie Lauth δημοσιεύει δωρεάν ενημερωτικό δελτίο Moms κάνουμε πράγματα για το φυσικό τρόπο. Αποκτήστε ένα δωρεάν αντίγραφο συν έξτρα καλούδια για Moms σε http://www.natural-moms.com


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΡΟΙ:
σπίτι | χάρτης
© 2006